Des d’avui fins el 18 d’octubre podeu presentar la vostra sol·licitud per rebre la subvenció que dona cada any l’Ajuntament per finançar part del cost dels llibres de text i material escolar dels vostres fills/filles.
L’import de l’ajut serà el 80% del cost total de la factura o justificant de despesa per cada persona. Els requisits que han de reunir les persones beneficiàries són els següents:
- Estar empadronats tant els beneficiaris com la unitat familiar a la població de Pedret i Marzà.
- Assistir o ser alumne d’un centre docent públic o concertat d’educació infantil, ensenyament primari o ensenyament secundari (fins a 4t d’ESO) a Escoles de primària i secundària i de l’Institut.
- Presentació sol·licitud: del 30 de setembre de 2024 al 18 d’octubre de 2024, ambdós inclosos.
- No tenir deutes de naturalesa tributària amb l’Ajuntament de Pedret i Marzà.
Les sol·licituds s’han de formular mitjançant el model normalitzat, que trobareu fent clic aquí, juntament amb la següent documentació:
- Document identificatiu (DNI, NIE o passaport ) de la persona que signa la sol·licitud.
- Llibre de Família on hi consti el menor per al qual se sol·licita l’ajut.
- Full de matrícula del centre escolar públic o concertat corresponent o altre document acreditatiu.
- Factures o justificants de despesa de compra del llibres de text i material escolar, on consti de forma detallada els articles dels que es sol·licita l’ajut econòmic, així com l’imprès de l’Escola on consta la relació dels llibres i material escolar a comprar pel curs corresponent.
Les sol·licituds s’han de formalitzar per via electrònica, mitjançant una instància genèrica, a la qual podeu accedir fent clic aquí. Caldrà adjuntar-hi tota la documentació requerida.
També es podran presentar en qualsevol dels llocs previstos a l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.